Tjenester

ppc marketing

PPC

”Growth hacking har ingen værdi indenfor PPC – kun hårdt arbejde giver resultater!”

Andreas

PPC (forkortelse af Pay Per Click) er en betegnelse for annoncørbetalt indhold på søgemaskiner som Google eller Bing. Hos Traffic Lab er det især Google Adwords vi benytter til at reklamere for casinoerne og deres brands. PPC er et kraftfuldt værktøj til målrettet marketing. Vi skaber hver uge hundredevis af PPC annoncer for vores kunder, og hvis du før har søgt på casino relaterede begreber på Google, er du helt sikkert stødt på os!

Vores PPC-team arbejder med et velvoksent budget, men genererer til gengæld spillere af meget høj kvalitet. Via PPC marketing har man mulighed for at nå først ud til de kunder som er direkte interesserede i at foretage et køb.

Marketing for online casinoer via PPC kan siges at være væsentligt anderledes end marketing for mere konkrete objekter, såsom kuglepenne eller tøj. Gambling er et langt mere uspecificeret produkt, og det kan være komplekst at kortlægge hvilke søgeord der konverterer godt.

Kvalitetsspillere kan komme fra afgrænsede søgninger som ’europæisk roulette’ eller ’baccarat’, men også fra mere generiske termer som ’casino’. På nogle søgeord kan annonceprisen være adskillige hundrede kroner per klik, så det er vigtigt, at man er forstår at disponere sine ressourcer korrekt, og tiltrække de kliks der konverterer.

Grundet kompleksiteten af søgeord indenfor gambling branchen, er vores mantra: Konstant optimering. Vi opdaterer søgeord både dagligt, ugentligt og månedligt, og analyserer hver eneste søgning og kampagne.

Det kræver både stor erfaring og en god forståelse af markedet, hvis man vil have PPC-marketing til at fungere. Men når det lykkes, er det et uvurderligt marketing-værktøj!

Vi er af den overbevisning, at det er lykkes os at udnytte det komplekse i at lave PPC marketing for kasinoer til vores egen fordel. I denne forbindelse er et tæt samarbejde imellem vores PPC, SoMe, SEO, og Display afdelinger en unik fordel.

some marketing

Social Media Marketing (SoMe)

”Øget indtægt, omsætning og brandværdi. Med en grundigt eksekveret SoMe strategi er disse ting kun et enkelt klik væk!”

Peter

I SoMe marketing betaler man sociale medier som Facebook for at reklamere for ens produkt. Typisk vil man betale enten for at få sin annonce vist et vist antal gange, eller for hver gang en bruger klikker sig videre til ens side. SoMe marketing er et fantastisk værktøj når man ønsker at reklamere for sit produkt samtidig med at man vil styrke sit brand og dets troværdighed.

Lige nu promoverer Traffic Lab casinoer på Facebook, Instagram, Twitter og YouTube, og der er intet der tyder på, at SoMe marketing ikke vil blive en endnu større platform for os i fremtiden!

SoMe marketing har talrige anvendelsesmuligheder. Det er effektivt i forhold til at udvide ens eksisterende kundekreds, men det er i ligeså høj grad nyttigt i forhold til profilering og kundefastholdelse. Uanset om en klient ønsker flere spillere eller flere tilmeldinger til et nyhedsbrev, kan SoMe marketing være det der gør forskellen!

Traffic Lab er eksperter i opsætning af SoMe pixels (sporings-mekanismer), og de giver os mulighed for indgående analyser og effektiv optimering af vores kampagner. Derfor opnår vi ofte gode resultater for et relativt beskedent budget.

Vores SoMe kampagner kan dog også meget andet end bare at give vores klienter et midlertidigt boost i kundetilstrømningen! Det kan også være med til at gøre dit nystartede brand til et velkendt navn blandt målgruppen.

En af vores store styrker er evnen til at planlægge en udførlig SoMe strategi, hvor vi identificerer klientens præcise behov og designer kampagnen derefter. Hvis du ønsker at møde dine kunder hvor de til daglig befinder sig, er SoMe marketing det rette valg!

email marketing

E-mail Marketing

”Vi forskelliggør og optimerer løbende vores emails. Gennem en konstant voksende portefølje og en stigende kvalitet i vores kontakter sikrer vi solide konverteringsrater!”

Kasper

De fleste er stødt på e-mail marketing i en eller anden sammenhæng, og langt hovedparten af store firmaer anvender nyhedsbreve og push-beskeder. Vi skaffer kontinuerligt nye kontakter og identificerer de rette målgrupper for vores e-mail marketing. Det er derfor aldrig irrelevante kampagner der sendes ud - vores modtagere interesserer sig faktisk for gambling!

Vores e-mail team er særdeles erfarent, og kombineret med vores dygtige grafiske designere og tekstforfattere, kan vi dårligt forestille os, at casinoerne kunne ønske sig en bedre samarbejdspartner end Traffic Lab i forbindelse med e-mail marketing!

Igennem tiden er Traffic Lab blevet stadigt mere specialiserede i vores e-mail marketing, ligesom vi gør brug af flere forskellige mail systemer og strategier. Vi oplever desuden en stigende kvalitet af leads, takket være brugen af organisk trafik fra vores andre marketing kanaler. Det betyder selvfølgelig ikke at der hviles på laurbærrene. Vi har ambitioner om at blive endnu bedre til e-mail marketing i fremtiden, og er overbeviste om, at nøglen til vores fortsatte succes er at skabe den rette balance mellem organiske og købte adresser.

Synergien imellem vores organiske og købte leads giver os stærkere konverteringsrater end konkurrenterne. Vi er kort sagt eksperter i at producere fantastiske e-mails der konverterer - hurtigt!

seo marketing

SEO

”Succes indenfor søgemaskine optimering kræver tålmodighed. Lær af dine konkurrenter, hold dig selv opdateret, stol på det du gør, og vent på resultaterne!”

Anders

SEO står for søgemaskine optimering (Search Engine Optimization). Helt enkelt forklaret, vil en søgemaskine som Google sortere hjemmesider i forhold til hvor relevant den finder dem i relation til givne søgeord. Jo mere relevant søgemaskinen finder siden, jo højere vil den også figurere i søgeresultaterne!

Søgemaskine optimering refererer til at påvirke en søgemaskines bedømmelse af en hjemmesides relevans, essentielt set ved at leve op til den givne søgemaskines succeskriterier. Dette sker for at komme til at ligge højere i søgeresultaterne, og på den måde tiltrække flere besøgende til sin side.

Hos Traffic Lab specialiser vi os i gambling relaterede søgeord på Google. Casino er en af de sværeste og mest konkurrenceprægede nicher indenfor SEO, men vi har top placeringer for vores sider på mange af de vigtigste søgeord og i flere forskellige lande. Vores SEO-afdeling overvåger konstant opdateringer i Googles algoritmer, populariteten i søgetermer, mm. På den måde får vi de bedste resultater ud af vores anstrengelser, og skaffer vores samarbejdspartnere større synlighed og flere spillere.

At arbejde med online casino fra et SEO-mæssigt synspunkt adskiller sig fra mange andre brancher, fordi at Google i almenhed opfatter casinosider som spam. At få den rette mængde ”link-juice” til at nå topplaceringerne kræver derfor både hårdt arbejde og stor opfindsomhed. Det er denne knowhow vi kan hjælpe casinoer med!

På trods af de store udfordringer der er i forbindelse med SEO indenfor gambling, har vores firma formået at nå toppositioner på Google indenfor vores relativt korte historie. Vores succes skyldes til dels et godt samarbejde imellem vores SEO-eksperter, tekstforfattere og grafikere, og til dels en stærk teknisk forståelse samt evnen til at holde os opdaterede og teste nye ting. Det er bestemt heller ikke gratis, hvis man ønsker at nå topplaceringerne, men det er absolut pengene værd!

Tendensen er, at kvalitet bliver vigtigere og vigtigere i forhold til at opnå gode placeringer på Google. Vi følger med udviklingen, og forsøger at skabe indhold der engagerer både den menneskelige læser og Googles ”bots” – at ramme den rigtige balance mellem disse to er faktisk det, det hele handler om!

”Vi skaber indhold af høj kvalitet med en unik indfaldsvinkel. Det er altid positivt at være anderledes!”

Toke
email marketing

Display marketing

Du har sikkert set displayreklamer tidligere. Flertallet af hjemmesider og blogs har specifikke områder forbeholdt sponsoreret indhold, og selvom bannerne optræder i flere forskellige former, er man som regel ikke i tvivl om, at det er reklame man kigger på. Netop display-reklamernes høje synlighed er hvad der adskiller dem fra native ads, som er designet til at gå i et med hjemmesidernes organiske indhold. Dog findes også andre former for display marketing end de velkendte bannere:

  • Rich media er interaktive video reklamer der enten popper op idet du klikker ind på en hjemmeside, eller som aktiveres idet du scroller henover dem.
  • Interstitial ads er helsides annoncer der popper op når du for eksempel klikker fra en side til den næste.
  • Overlay ads kan ligne insterstitial ads til forveksling. Forskellen er at overlay ads er transparente, sådan at sidens egentlige indhold er synligt under dem.

Display marketing har en række fordele. De er lette at måle og analysere på, og kan skabes i stort set det format man ønsker. Annoncernes store ulempe er en relativt lav klik-rate. Men hvis man er strategisk med hvor man placerer sine displayreklamer og optimerer dem ordenligt, kan de stadig være meget effektfulde.

Hos Traffic Lab benytter vi primært displayreklamer til retargeting af eksisterende kunder. Det er her, at mediet for alvor kommer til sin ret!